Kamis, 27 Desember 2012

18th?

Hohohohohohoho! Akhir tahun artinya natal dan tahun baru bagi kebanyakan orang, bagi saya, akhir tahun adalah makin tua!

Happy 18th birthday Nurul Eka Putri! Congratulation! You're legal now! to read rated M fanfiction on asianfanfics and read yaoi manga with mature contents.. not like i'm waiting until actually 18 to read it tho

Ulang tahun yang ke-18 kali ini memang tidak seistimewa tahun kemarin, but i ain't turning 18 everyday, right?

Saya senang, kok! Bangun pagi ibu saya mengucapkan selamat ulang tahun, hadiah ulang tahun dari ibu tahun ini adalah kacamata baru, sepasang sandal cokelat dan 7 kotak susu strawberry, 2 yogurt, 2 bungkus lucky (i prefer pocky but i only get lucky.. oh, well) sebagai pengganti kue ulang tahun. Bapak memberikan saya hardisk berwarna putih yang sudah saya 'rengekan' sejak Oktober lalu. Adik saya (and his girlfriend) memberikan ucapan selamat ulang tahun. Reskianta, Furqon, Fasyin, Annida, Yayay, Pipit, Aga dan Fajar datang ke rumah. Birthday wishes came from friends and family <3

(It will be perfectly perfect if nanad's here but.. i'm not there on her birthday, i can't be selfish)

I actually pretty lonely on this birthday, ibu terus bekerja, bapak di Jakarta dan dedek liburan bersama temannya. Rasanya seperti.. detik-detik sebelum diberikan pesta kejutan, sayangnya saya tahu betul pesta kejutan itu cuma ada di film.

Oh, well, at least people i loved remembered my birthday and they wishing me happiness. It's no less perfect than any other 18th birthday, maybe without party and fancy cake, but everyone put so much loves in their birthday wishes. I love you all sooooo much! Thank you very much for everything, the loves that i received the whole years from all of you are the best 18th birthday's gifts ever! Thank you for 2012's loves everyone!

With so much love,
Nurul Eka Putri

My birthday cake from my friends <3

my birthday cake from my mom, love her so much 

reskianta's birthday gift for me, i love him so much! he reminds me of reskianta's cat 'bebi'

Tidak ada komentar:

Posting Komentar